יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

ביה"ס למוזיקה רימון פותח שעריו לבוגרי ביכורים

שלוש שנים לאחר פתיחתו של כפר הנוער למצוינות באמנות הפועל בנופי הבשור- התקבלה הבשורה: בוגריו יוכלו ללמוד ב'רימון' ללא בחינת כניסה. המייסד יונתן דקל חן: "זה שלב מהותי במימוש החזון שלנו"


מאירוע הסיום של ביכורים השנה
שלוש שנים מפתיחתו של כפר הנוער 'ביכורים' למצוינות באמנות בתיכון 'נופי הבשור', קיבלו בשבוע שעבר תלמידי והנהלת הכפר בשורה משמחת: בוגרי מגמת המוזיקה הלומדים בכפר יוכלו להתקבל באופן אוטומטי לבית הספר למוזיקה 'רימון', ללא צורך בבחינות כניסה, וכן יוכרו להם קורסים במקצועות היסוד במוזיקה ברימון. ההכרה תאפשר לתלמידי המגמה להיכנס היישר לשנת הלימודים השנייה ב'רימון' בקורסים אלה - ולקצר את משך לימודיהם לתעודה.
"לאחר בדיקה מעמיקה של תוכנית הלימודים האיכותית של מגמת המוזיקה 'ביכורים' בראשותו של מר עמיקם קימלמן, החלטנו להכיר באיכויותיהם של תלמידי המגמה באופן שבו הם יתקבלו באופן אוטומטי לבית הספר רימון", כתבה המנהלת האקדמית של רימון, איריס פורטוגלי, במכתב שהגיע לראש המועצה גדי ירקוני ולראשי הכפר.
יונתן דקל חן מניר עוז, היזם והמייסד של ביכורים: "ההכרה של רימון בתכנית הלימודים שלנו ומתן קרדיטציה לבוגרינו היא שלב מהותי ואיכותי בהתפתחות ובמימוש החזון הגדול של ביכורים - תוך 3 שנים הצלחנו להגיע למקומות שרק חלמנו עליהם ואנחנו ממשיכים בעשייה וביצירה".
עמיקם קימלמן, מנהל מגמת המוזיקה: "השנה סיימו תלמידי המחזור הראשון שלנו את לימודיהם במגמה, ניגשו לבגרות במוזיקה (5 יחידות) וביצעו רסיטל בגרות (5 יחידות) בהצלחה מרובה. תוכנית הלימודים הייחודית שנבנתה במיוחד עבור המגמה בולטת ברמתה בהשוואה לכ-150 מגמות למוזיקה ב ישראל. 
תמר קדם סימן טוב, מנהלת הפנימייה: "בביכורים יש את התנאים הטובים ביותר לצמיחה של אמנים ומוזיקאים - צוות חינוכי איכותי ותומך, מורים מקצועיים שמלמדים בדרך כלל באקדמיות בלבד, הווי של יצירה וסביבה כפרית". 

יוצאים למרחב הציבורי

בתוך כך, במסגרת שיתוף פעולה בין 'ביכורים' והמועצה, מוצגת החל מה-23.7 על גדרות תחנות האוטובוס ברחבת המועצה תערוכת צילומים מסכמת של תלמידות הכפר בקורס צילום. בתערוכה מוצגות עבודותיהן של מאי הירש, דנה וידר, דרור ויקטור, עדי כהן, לוטוס להב, צליל ליפשיץ, גאיה קלדרון וליאה שובל. בהנחיית שי איגנץ, אמן ומרצה לצילום. 
קרן פרנקל, רכז אמנות חזותית בביכורים: "הצילומים עוסקים בהתבוננות והיכרות עם סביבתנו דרך עדשת המצלמה. השילוב בין המרחב הציבורי לנקודת המבט הייחודית של כל אחת מהמציגות, יוצרת דיאלוג חדש ומפתיע". 
התערוכה תוצג עד ה-3.9.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה