יום שני, 16 באוקטובר 2017

מר מוזיקה

לו"ז צפוף: אלירן קליסקי, הרכז המוזיקלי של 'נופי הבשור'
 ו'הבית הירוק' בשנתיים האחרונות, 
הוא מתחילת השנה
גם הרכז המוזיקלי ב'ביכורים''
אתם מכירים אותו בתור רכז המוזיקה של 'הבית הירוק' ושל בית הספר 'נופי הבשור', שמדריך בשנתיים האחרונות את ההרכבים המוזיקליים של תלמידי התיכון וצעירי אשכול. עכשיו, עם תחילת השנה, אלירן קליסקי (30, עין הבשור) הוא גם הרכז המוזיקלי של 'ביכורים', כפר הנוער למצוינות במוזיקה ואמנות.

אלירן, ברכות, מה זה אומר בעצם?
"התפקיד אומר להיות אחראי על כל תחום המוזיקה בכפר באופן שוטף - שיעורים, הרכבים, הופעות וכו'... ביחד עם תמר קדם סימן טוב, מנהלת אמנויות והדרכה והמורים המקצועיים. אנחנו אחראים על ההתפתחות המוזיקלית של כל 31 החניכים במגמת המוזיקה שמנהל עמיקם קימלמן. בנוסף, יש איתי ארבעה קומונרים מוזיקאים, חלקם בשנת שירות וחלקם בשירות לאומי (כתבה על שנות שירות באשכול - בעמ' 14), שעוזרים לי מאוד בתפעול השוטף".







ומה עם שני התפקידים האחרים?
"במקביל אני ממשיך לעבוד בתור המנהל המוזיקלי של הבית הירוק בתמיכתה של דגנית לבנון, מנהלת מדור הנוער, ושל תיכון נופי הבשור, בתמיכתן הרבה של גאולה ביטון וזמירה בן יוסף, וככה בעצם אני מצליח להגיע ולתרום לכל הנוער המוזיקלי מכיתות ח'-י"ב - שזה מעל 60 חבר'ה בסך הכול".
נשמע מאוד עמוס - איך אתה מצליח לשלב הכול ביחד?
"אני מנהל לו"ז מאוד צפוף ומחושב ולא זז מטר בלי הגוגל קלנדר…".
יש ילדים שאתה פוגש ביותר ממסגרת אחת?
"בהחלט. כולם לומדים באותו תיכון - נופי הבשור, ובערך חצי מהחבר'ה בבית הירוק לומדים בביכורים". 
מתי אפשר לשמוע אתכם?
"בינתיים אנחנו מתאמנים ומנגנים. אין משהו קרוב ש'נעוץ' כרגע בלו"ז, אני מאמין שבנובמבר נתחיל אירועי חורף, וב-24.12 יש אירוע חורף של ביכורים".
שיהיה המון בהצלחה!
"תודה רבה". 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה