יום ראשון, 27 במרץ 2016

הדנדש לא מפסיקה להתחדש- "החנות" החינמית לבגדים יד שנייה בתלמי יוסף

"החנות" החינמית לבגדים יד שנייה בתלמי יוסף שפתוחה כבר שנה, גדלה ומתרחבת עקב הביקוש וההצלחה, וחנות דומה באורים נפתחה באחרונה

הדנדש, "חנות" לבגדים יד שנייה בתלמי יוסף (232, גיליון 138), פתוחה כבר כמעט שנה ושתי הבנות שמפעילות אותה, דנה עג'מי ועינת כהן שלם, ממשיכות באותו המרץ למלא את המקום בבגדים "חדשים" ובאהבה.
הדנדש היא "חנות" מיוחדת לבגדים יד שנייה הנמצאת בתלמי יוסף. הבגדים נמסרים ללא תמורה כספית. המבקרים במקום מוזמנים לבוא ולקחת כמה בגדים שרק רוצים וגם להביא לחנות בגדים במצב טוב, שאין בהם צורך.

המקום משמש לקוחות רבים, בעיקר מחבל שלום, אבל לא רק. ככל שעובר הזמן מגיעים לקוחות גם משאר חלקי המועצה ודנה ועינת מוסרות: "נשמח אם כל תושבי המועצה יכירו את הדנדש ויבואו לבקר וליהנות מהבגדים".
דבורה ציטרנוביץ מאורים, שביקרה בדנדש והתרשמה מהמקום, החליטה להקים "חנות" דומה באורים, שנקראת "המתנות" וגם בה הבגדים נמסרים בחינם. "המתנות" נפתחת בעזרתן של נשים מתנדבות ונפלאות מאורים ובנות דנדש מסייעות לדבורה למלא את המדפים ומברכות אותה על היוזמה הברוכה.
הדנדש תקיים יריד חזרה לבית הספר באוגוסט.

שעות פתיחה:
דנדש (תלמי יוסף): 
יום ב' - 11:00-9:00 
יום ד' - 23:00-20:30 

"המתנות" (אורים): 

תגובה 1:

  1. דרושים עובדים לעבודה קלה מהבית - אם אתם מחפשים עבודה מהבית, אצלנו באתר תקבלו גישה לאלפי הצעות עבודה מהבית בכל התחומים! אתר אפטיל וורקס - עבודה מהבית, לפרטים שלחו הודעה בוואצפ 052-6540924 או למספר 050-9557487

    השבמחק