יום שני, 16 באוקטובר 2017

הכול בקצב - טודו בום!

המופע השנתי של חוג הקפוארה של קיקו סילבה היה חגיגה של מוזיקה, תנועה ובעיקר שמחה
צילום נעמה כספי.


האירוע השנתי של חוג הקפוארה vem jogar ('בואו לשחק' בפורטוגזית) של קיקו סילבה ממושב עין הבשור הפך כבר למסורת במועצה. בשעות הערב של יום שישי ה-8.9 התמלא האמפי במרכז המושב במשפחות נרגשות שבאו מכל רחבי המועצה לצפות במופע הקפוארה שמסכם את שנת האימונים החולפת ופותח את השנה החדשה.
על הבמה עלו בזו אחר זו קבוצות הקפואריסטים לתצוגות תכלית של יכולותיהם, בליווי כלי נגינה ברזילאים והרבה אנרגיה ושמחה. היו שם משחקי קפוארה, מופעי אקרובטיקה, מתופפי בטוקדה ורקדניות סמבה, ריקוד מקלות אינדיאני שמספר את סיפורו של גיבור השבט מקוללה שהבריח לבדו את לוחמי השבט השכן, ולבסוף ריקוד זומבה עם הלהיט המתבקש "טודו בום", שהובילה אור חסידים, אשתו של קיקו ומדריכת זומבה.


במופע השתתפו כ-80 ילדים, בני נוער ומבוגרים והאמפי היה מלא בקהל עד אפס מקום. כמה שעות לפני המופע, בצהרי יום שישי, נערך במועדון המושב טקס הענקת חגורות למתאמנים, שעלו דרגה בשנה האחרונה. בחוג של קיקו, שפועל כבר 10 שנים במועצה, מתאמנים כ-120 קפואריסטים בכל הגילאים. "היה ממש יפה ומרגש", אמר קיקו שהנחה את הערב. "הרבה בזכות התאורה וההגברה של חנן בלחסן מניר יצחק ששדרגה את המופע". 




אחד הרגעים המרגשים בערב היה כשקיקו הזמין לבמה את הוריו, שבאו מברזיל לבקר אותו, לראשונה מאז עלה ארצה לפני 14 שנה. קיקו סיפר על תחילת דרכו כילד בן 8 שעושה את צעדיו הראשונים בקפוארה וציין שמבחינתו זוהי סגירת מעגל, שההורים שלו, שבהתחלה לא האמינו בקפוארה, רואים אותו עם כל האנשים סביבו ואת ההצלחה הגדולה שאליה הגיע. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה