יום שלישי, 9 בדצמבר 2014

פינק פלויד בצאלים

חניכי 'הבית הירוק' העלו מופע מושקע ומקצועי משירי הלהקה המיתולוגית

קולות הגיטרות החשמליות שמילאו את פאב 'הבאר' בצאלים לא היו שייכים הפעם לברי סחרוף או לבלקן ביט בוקס, אלא למוזיקאים שלנו - הרכבי המוזיקה של 'הבית הירוק' הפיקו ערב מחווה ללהקת פינק פלויד, ועל הביצועים המקצועיים גברו רק צעקות הקהל שהגיב בהתלהבות.
מופע המחווה היה אירוע הפתיחה של שנת הפעילות בחדר המוזיקה של 'הבית הירוק'. לאחר שבקיץ האחרון בוטלו כל ההופעות עקב מבצע צוק איתן עלה הצורך לקיים ערב גדול עם הרבה משתתפים, בכדי לאסוף מחדש את החניכים ולהצליח להחזיר את כולם לשגרת החזרות. החזרות התקיימו במשך חודשיים אינטנסיביים, שכללו ימי חזרות ארוכים וסוף שבוע חזרות מרוכז. במקביל עבדה קבוצת היוצרים של 'הבית הירוק' על עיצוב התפאורה והפרסום לערב, בהובלת המדריכה ורד נתיב.
כמקום שיארח את מופע המחווה נבחר פאב 'הבאר' בצאלים - שרגיל באירוח הופעות גדולות ומקצועיות, אם כי ייתכן שקהל כה נלהב הוא עוד לא ראה... כ־350 צופים הגיעו למופע והגיבו בהתלהבות למוזיקה הסוחפת והמושקעת שניגנו ההרכבים במשך שעה וחצי. אם פספסתם - לא נורא, הערב היה כל כך מוצלח שלצוות ה'בית הירוק' כבר הגיעו בקשות לקיים אותו שוב, וייתכן שהמופע יעלה פעם נוספת בקרוב.
את המופע הפיקו ארבעה מפיקים משכבת י"א, להם זו שנת חניכות שנייה בחדר המוזיקה: יותם איינשטיין ממגן, איליי טיסונה מדקל, דניאל גולדמן ממשאבי שדה וליאל פישביין מאורים שגם הגה את רעיון קיום הערב. צוות ההפקה קיבל החלטות ביחס לתוכן ההופעה והביצוע המוזיקלי, והיה אחראי על כל הצדדים הטכניים של המופע.
על הבמה עלו ובאו: עמרי גבאי מרעים, אסף פבר מרעים, גל כהן מרעים, גלעד ווקרט מדקל, איליי טיסונה מדקל, שקד לוי מדקל, ליאל פישביין מאורים, דנה רבינוביץ משדה ניצן, מאי קדוש מישע, אדיר עידן מאבשלום, אור אברמוב מישע, קרן אור מיתד, בר קלדרון מסופה, גון סרוגו משדה ניצן, יובל דדון ממגן, ישי ברט מעין הבשור, סהר ניסנוב מעין הבשור, לי שלייפר ממגן, ענבר אדר מניר עוז, תום אמסלם מיבול, אור בקשי מעין השלושה, גיא מור יוסף ממשאבי שדה, יעל גומל ממגן ויותם איינשטיין ממגן.
"אני מקווה שנמשיך לצמוח ולגדול בהפקות ובאיכות ולעמוד בביקוש להופעות", אומר זהר איזנמן, מדריך המוזיקה של 'הבית הירוק', "מחכה לנו שנה עמוסה בהופעות מגוונות ואיכותיות, המופע בצאלים הוא יריית הפתיחה שלנו, תודה לקהל שהגיע, ולמי שאפשר את קיום הערב: יעל אדר מנהלת אגף החינוך, אדווה פורטל כהן מנהלת מדור ילדים ונוער, אודי ברק וצוות פאב 'הבאר', ניסן קלדרון וחברת 'ניסשיר הגברה', תיכון 'נופי הבשור' וכמובן להורים המדהימים של הילדים על התמיכה האינסופית והאהבה, אין כמוכם".
צילום: 232

אין תגובות: